Czołg Ciężki AMX 50B
Opracowany od roku 1951 przez DEFA, państwowe biuro konstrukcji broni. Do roku 1958 AMX50B otrzymał szereg usprawnień, wliczając odlewany kadłub o niskim profilu, oraz zawieszenie oparte na drążkach skrętnych. Na pojeździe zamontowano także nową wieżę oscylacyjną ze 120-mm działem. Mimo faktu, że silnik Maybacha posiadał moc tylko 1000 koni mechanicznych, specjaliści z niemieckiej firmy Gruppe M szukali rozwiązania, które pozwoliłoby pojazdowi osiągnąć prędkość do 65 km/godz. Zbudowano tylko jeden kompletny prototyp tego wariantu
Niszczyciel Czołgów FOCH 155
W 1952 roku, wraz z rozpoczęciem fazy projektowej czołgu AMX-50-120, Francuzi zrezygnowali z dalszego rozwoju niszczyciela czołgów AMX-50 Foch. Niszczyciel, wyposażony w takie samo jak czołg 120 milimetrowe działo, został uznany za zbędny. Podejmowano jeszcze próby zwiększenia kalibru głównego działa do 155 mm, ale zrezygnowano z nich, gdy Francja rozpoczęła starania o wprowadzenie standardowego wyposażenia NATO.
Czołg Średni BC-25T
Czołg eksperymentalny. Efekt kolejnych prac nad rozwojem pojazdu AMX-13. Maszyna została poddana testom, ale nigdy nie weszła do produkcji seryjnej ani do czynnej służby. Skonstruowano jedynie dwa pojazdy.